Nederland/Cuba

Collapse
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • Clau2803
    • Nov 2019
    • 2

Nederland/Cuba

Goedemiddag allemaal,

In januari ga ik trouwen met mijn Cubaanse vriend in Havana, verschrikkelijk spannend natuurlijk!
    Ik heb de hele santekraam van bureaucratische en administratieve rompslomp voor de juiste papierwinkel al doorlopen dus dat traject is afgerond.
    Ik zou daarom heel graag in contact komen met andere Nederlandse/Cubaanse stellen om ervaringen uit te wisselen.

groetjes
    Claudia
  • PienT
    • May 2020
    • 2

Hi Claudia,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Zijn jullie inmiddels getrouwd?
    Wellicht kunnen we met elkaar in contact komen. Mijn vriend is ook Cubaans (we zijn niet getrouwd), maar ik vind dit echt wel een moeilijke tijd zo met de COVID-19. Daarnaast zijn wij ook aan het orienteren naar de mogelijkheden om echt samen te zijn. Dus ben heel benieuwd naar jou ervaringen!

Groetjes,
    Pien

Reageren

• PienT
      • May 2020
      • 2

Hi Claudia,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Zijn jullie inmiddels getrouwd?
      Wellicht kunnen we met elkaar in contact komen. Mijn vriend is ook Cubaans (we zijn niet getrouwd), maar ik vind dit echt wel een moeilijke tijd zo met de COVID-19. Daarnaast zijn wij ook aan het orienteren naar de mogelijkheden om echt samen te zijn. Dus ben heel benieuwd naar jou ervaringen

Groetjes,
      Pien

Reageren

Working...