Dit loopt nu via de Belgische Ambassade in Kingston, dacht dat het makkelijker was na het overgaan van de Franse Ambassade (Nederlandse Ambassade niet aanwezig in Jamaica) maar ondanks goede voorbereiding toch weer afwijzing met name op het niet kunnen aantonen van een medische verzekering die toch echt wel meegestuurd was en 2 x opnieuw ingeleverd namen OOM schengen...iemand meer problemen?
Jamaicaanse onderdanen uitnodigen
Collapse
X
-
Mag dat zo maar? Wat zou SOLVIT hierover zeggen?Oorspronkelijk geplaatst door BBOS Bekijk berichtenJa, mijn ervaring..De Belgische ambassade in Kingston accepteert alleen Belgische schengenverzekeringen zoals die van AXA.Wie spelfouten vindt mag ze houden!!
Reageren
-
wat is SOLVIT Frau Antje? Heb nog een probleem erbij het schijnt dat ik niet in Nederland bezwaar aan mag tekenen maar alleen in Belgie (omdat het visum via de Belgische Ambassade aangevraagd is bij het ontbreken van de Nederlandse) dat word nog een kostbare zaak.....roept wel vraagtekens op...wie weet hoe het zit?niets is voor niets....toeval bestaat niet!
Reageren
-
SOLVIT kan bemiddelend optreden en verleend hulp bij geschillen rondom EU regels. http://ec.europa.eu/solvit/index_nl.htm
Maar ik weet geeneens of dit wel hieronder valt, maar lijkt mij wel omdat het grensoverschrijdend is.
Ik weet waarom wij toen het visum via spanje hebben aangevraagd........scheelde een hoop gezeik. Maar onze situatie is ook een andere, daarom kon dat.
Als ik jullie was zou ik een nieuwe aanvraag doen met de goede verzekering, dan zou het toch goed moeten komen.Wie spelfouten vindt mag ze houden!!
Reageren

Reageren