Mijn zoon is op 2011 geboren uit Arabische land , en ik ben de Nederlandse nationaliteit later op 2012 via naturalisatie gekregen , nu wonen we same in Engeland bijna 4 jaren , mijn vraag is heeft ie recht voor aanvragen de Nederlandse nationaliteit ?
Kan ons kind nog Nederlander worden
Collapse
X
-
Ok , zijn er andere opties? Hij is nu 7 jaar oudOorspronkelijk geplaatst door CEOE Bekijk berichtenVolgens mij kan hij deze aanvragen als hij 18 is en tenminste drie voorgaande jaren bij jouw heeft gewoond
Reageren
-
Dat denk ik niet. Je kunt als minderjarige mee-naturaliseren gelijktijdig met de ouder of pas als je 18 bent.Oorspronkelijk geplaatst door ziir Bekijk berichtenOk , zijn er andere opties? Hij is nu 7 jaar oud
Reageren
-
Ja hoor , geen probleem. Hij moet eerst met jou samen 3 jaar onafgebroken in Nederland wonen met een geldige verblijfsvergunning, voor een niet-tijdelijk doel. Hij kan dan " na-naturaliseren".Oorspronkelijk geplaatst door ziir Bekijk berichtenOk , zijn er andere opties? Hij is nu 7 jaar oud
Dus als je nu naar Nederland verhuist kan het kind op zijn vroegst op zijn 10e naturaliseren.
Reageren
-
Dat zei ik dus al, letterlijk. Ze vroeg toch om andere opties?Oorspronkelijk geplaatst door CEOE Bekijk berichtenMoet je wel eerst in Nederland gaan wonen.
Vanuit Engeland kan alleen als hij 18 is.
Reageren
-
Ok, we kunnen eigenlijk niet naar Nederland nu verhuizen, de enige optie is via zijn moeder , als zij wilt de Nederlandse paspoort krijgen ? Lol want zij is ook bi mij woont , en zij woont bijna 4 jaar, dus maar eerste. , Ze mote Nederlandse taal leren , en moet de examen doen , maar zij wilt British passport lol , want engels taal is makkelijker dan nl , daarom.
Reageren

Reageren