BELGIE : van F naar F+ kaart

Collapse
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • Iroquois
    • Jul 2018
    • 26

BELGIE : van F naar F+ kaart

Goedemorgen

Situatie : Belg in België

Mijn echtgenoot (derdelander) is ondertussen bijna 5 jaar in België met F-kaart door gezinshereniging met mij (ook Belg).
    Na 5 jaar mag hij een F+ kaart aanvragen.
    Voor de F-kaart (gezinshereniging) werd een onderzoek gedaan naar oa mijn inkomen, woonst,...

Mijn vraag : voor de overgang van F-kaart naar F+-kaart , wordt er opnieuw onderzoek gedaan of er voldoende inkomen is ?

Dank info !
  • Twitty1981
    • Jun 2016
    • 217

Je kunt het beste even kijken op agii.be

Oorspronkelijk geplaatst door Iroquois Bekijk berichten
    Goedemorgen

Situatie : Belg in België

Mijn echtgenoot (derdelander) is ondertussen bijna 5 jaar in België met F-kaart door gezinshereniging met mij (ook Belg).
    Na 5 jaar mag hij een F+ kaart aanvragen.
    Voor de F-kaart (gezinshereniging) werd een onderzoek gedaan naar oa mijn inkomen, woonst,...

Mijn vraag : voor de overgang van F-kaart naar F+-kaart , wordt er opnieuw onderzoek gedaan of er voldoende inkomen is ?

Dank info !

Reageren

• Prawo
      • Apr 2003
      • 24772

Neen, bij het duurzaam verblijfsrecht wordt niet naar inkomen in de toekomst gekeken.
      Wel is vereist dat je die eerste vijf jaar aan alle verblijfsvoorwaarden hebt voldaan (met name geen beroep hebt gedaan op bijstand). Doorgaans zal worden aangenomen dat alles in orde was en zullen jullie beiden je + kaarten krijgen.
      Een goede voorbereiding is veel meer dan het halve werk.
      De IND leest mee op forums als deze.
      Privé-informatie stuur je het beste per e-mail nlprawo@gmail.com, privébericht, via Signal of via het contactformulier op www.prawo.nl

Reageren

Working...