Voorpagina
Homepage   Forum overzicht   Actieve onderwerpen   Webadvocaat   Immigratiehandboek   Handboek België-route   Questions and comments in English, Civic Integration Act (WIN)   Sección del foro para la gente hispanohablante   Donaties   Disclaimer   Contact   Help   Log in
Plaats nieuw bericht Plaats een reactie
Vorige onderwerp Email to a Friendprinter-vriendelijke versieLog in om uw privéberichten te bekijken Volgende onderwerp
Auteur Bericht
Mirjam

Partner:
mauritania.gif

Geplaatst: vr 06 jan, 2006 13:48 Plaats een reactie Reageer met een quoteNaar de onderkant van de paginaNaar de bovenkant van de pagina
Onderwerp: Bericht Aktie “Gezinnen worden niet uit elkaar gerukt”

Onderstaande aktie is inmiddels afgerond, a.u.b. geen inzendingen meer sturen, ze zullen niet meer verwerkt kunnen worden.

Citaat:
Nono Speaker AKTIE: “Gezinnen worden niet uit elkaar gerukt” Speaker Nono

Op 9 februari 2004 heeft minister Verdonk de Tweede Kamer meerdere keren gezegd:
“Uitgangspunt is dat ik gezinnen niet wil scheiden, laat dat duidelijk zijn.“

Eerder heeft Stichting Buitenlandse Partner een overzicht van de politieke ontwikkelingen omtrent dit onderwerp gepresenteerd. Daaruit blijkt dat er niet veel van die uitspraak klopt.

Wij moeten de politiek ervan overtuigen dat er door het huidige beleid wel gezinnen uit elkaar gerukt worden, en er velen moeten leven onder dreiging daarvan, en er mensen noodgedwongen van elkaar gescheiden leven.

De Stichting Buitenlandse Partner en vluchtelingen - en migrantenorganisaties vragen daarvoor uw hulp.
We willen per email inzendingen vanuit de hele samenleving, waaruit zal blijken dat dit beleid onmenselijk is, niet volgens fundamentele mensenrechten is, en mede daarom op zeer korte termijn moet veranderen. Wij zullen alle inzendingen overhandigen aan alle Tweede Kamerfracties, dus alle politieke partijen in de Tweede Kamer.

Herkent u zichzelf in een van onderstaande situaties, en wilt u daar over de beleidsmakers inlichten, stuur ons dan per email uw verhaal over uw ervaringen, alle inzendingen zullen discreet worden behandeld, en zijn uitsluitend bestemd voor de politiek.

- Nederlanders, getrouwd (of een langdurige relatie) met asielzoekers, met of zonder kinderen, waarvan de partner is uitgezet, of met uitzetting bedreigd wordt.
- Asielzoekers, getrouwd (of een langdurige relatie) met een asielzoeker, met of zonder kinderen, waarvan een van de partner is uitgezet, of met uitzetting bedreigd wordt.
- Echtgenoten of partners met een langdurige relatie (en evt. kinderen), die vanwege de eisen voor MVV, dus ook het inkomens-vereiste noodgedwongen van elkaar gescheiden moeten leven, of met gedwongen scheiding bedreigd worden.
- Medewerkers vluchtelingenorganisaties die over hun ervaringen met deze doelgroep willen vertellen.
- Onderwijzers, die in hun werkomgeving te maken hebben met kinderen waarvan een van beide ouders is uitgezet, of met uitzetting bedreigd wordt.
- Hulpverleners die met bovenstaande doelgroep te maken heeft en hun ervaringen willen vertellen.
- Ouders of andere direct betrokkenen, van mensen uit de bovenstaande doelgroep, die hun ervaringen willen vertellen.
- Medewerkers mensenrechten organisaties die kunnen toelichten waarom dit beleid niet strookt met fundamentele mensen- en kinderrechten.

Stuur uw inzending naar
Stichting Buitenlandse Partner, via
mirjam@buitenlandsepartner.nl

of

Dhr. W. J. Potijk
Steunpunt Friesland Vluchtelingenhulp, via
dpvn23nederland@hotmail.com

Ook mag u hieronder uw mening geven wat u er van vindt dat gezinnen wel uit elkaar gerukt worden, of moeten leven onder dreiging daarvan.
Ook die inzendingen zullen aan de politiek overhandigd worden.

Alvast bedankt voor de medewerking, we houden jullie op de hoogte van het verloop van deze aktie.

Deze aktie is een samenwerkingsverband tussen Stichting Buitenlandse Partner en vluchtelingen - en migrantenorganisaties. ondersteund door:

Steunpunt Friesland Vluchtelingenhulp
Huize "Plexat", Musselkanaal. (Noodopvang), www.huizeplexat.nl
Zorro en zijn Familie4justice, Partijrechtenkind en de Kinderombudsman www.partijrechtenkind.nl
Stichting Vluchtelingen in de Knel, www.vluchtelingenindeknel.nl
De Vrije, www.devrije.nl
Werkgroep Keer Het Tij Parkstad, www.keerhettijparkstad.nl
Henk Oosterhuis, www.henkoosterhuis.pvda.nl
Mat Ringers, columnist
Van Harte Pardon, Wageningen en Groningen - Drenthe, www.vanhartepardon.nl
Joke Kaviaar, dichteres, www.jokekaviaar.nl

--------------------
60 (bij SBP bekende) asielzoek(st)ers met een NL-partner nu de IND-GP-brief, 46 het pasje

Niet aangemeld Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage van de gebruiker
Klaas van Ees

Leeftijd: 33
Partner:
trinidadandtobago.gif

Geplaatst: vr 06 jan, 2006 14:48 Plaats een reactie Reageer met een quoteNaar de onderkant van de paginaNaar de bovenkant van de pagina
Onderwerp: Bericht

Gelukkig herken ik me er zelf niet in maar ik vind het wel ronduitschandalig dat dit soort gezinnen uit elkaar gerukt word. Een gezin waar een partner in NL is geboren en de kinderen ook en dat de andere partner het land dient te verlaten. Of dat geheel vernederlandste kinderen naar een ander land moeten.. Dat gaat mijn pet te boven.

Niet aangemeld Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
tom5

Leeftijd: 45
Partner:
brazil.gif

Geplaatst: vr 06 jan, 2006 16:33 Plaats een reactie Reageer met een quoteNaar de onderkant van de paginaNaar de bovenkant van de pagina
Onderwerp: Bericht Re: Aktie “Gezinnen worden niet uit elkaar gerukt”

Citaat:
Op 9 februari 2004 heeft minister Verdonk de Tweede Kamer meerdere keren gezegd:
“Uitgangspunt is dat ik gezinnen niet wil scheiden, laat dat duidelijk zijn. “

Beste Medeforumleden,

Wat ik reeds vele malen eerder heb geschreven. Dat wat de minister van segregatie en Vreemdelingenhaat ZEGT en wat zij DOET zijn twee totaal verschillende zaken.

In de kamer luisteren de parlementariers alleen maar naar wat zij zegt.

Wat zij uiteindelijk doet laat hen siberisch. Het gaat toch ook maar slechts om 10.000 a 7.000 mensen. Die ongeorganiseerd zijn. Geen politieke factor vormen. Zich verbonden hebben met de uitgekotste paria's van de samenleving. En daarom genegeerd kunnen worden.

Ik kijk naar wat zij doet, samen met haar ambtenaren die zich schandelijk durven te misdragen omdat zij zich gedekt weten door de machthebbers.

Mensenrechten zijn materieel al afgeschaft..............met de georkestreerde steun van de meerderheid.

Bah

--------------------
WIJ ZIJN BINNEN!!!!!

Niet aangemeld Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht MSN Messenger
tweety

Leeftijd: 28
Partner:
serbia.gif

Geplaatst: vr 06 jan, 2006 19:33 Plaats een reactie Reageer met een quoteNaar de onderkant van de paginaNaar de bovenkant van de pagina

Cursin
ik herken mij hier wel in en zal daarom dan ook zeker nog iets naar mirjam sturen.
mijn man was 11jaar asielzoeker in nederland en wij kennen elkaar al van 1999, wij zijn nu 4jaar getrouwd en hebben een dochter van 3jaar.
mijn man is inmiddels uitgeproduceerd en nu zit ik hier met mijn dochter.
dus verdonk hoezo geen gezinnen willen scheiden.
ik hoop dat jullie aktie gaat lukken voor degene van wie de gezinnen nog niet uit elkaar zijn gedreven

tweety Icon_salut

ronald de

Leeftijd: 31
Partner:
nigeria.gif

Geplaatst: vr 06 jan, 2006 20:16 Plaats een reactie Reageer met een quoteNaar de onderkant van de paginaNaar de bovenkant van de pagina

Ik herken me niet meteen gelukig.
Wel ben ik al drie jaar aan het vechten met die KUT ind om een lulig mvvtje .{ moeilijke klotzaken }
Wel vind ik het belachelijk maar ja wat verwacht je anders in dit sjit land.
nou ik stuun ze zodra het kan.

--------------------
Ik voel me belazerd in dit ... land

wandazon

Leeftijd: 63
Partner:
cuba.gif

Geplaatst: vr 06 jan, 2006 20:45 Plaats een reactie Reageer met een quoteNaar de onderkant van de paginaNaar de bovenkant van de pagina
Onderwerp: Bericht

Beste Mirjam,
Goeie actie! Onbegrijpelijk en schandalig, alles wat er met vreemdelingen, en de mensen die met hen een relatie hebben, momenteel gebeurt zonder dat Nederland zich er verder blijkbaar druk over maakt. Wat een valse vingertjes naar andere landen, terwijl hier de meest elementaire mensenrechten met voeten worden getreden. En dan onder een deels christelijk kabinet. Was volgens hen het gezin ooit niet de hoeksteen van de samenleving?
Veel sterkte, Wandazon

Niet aangemeld Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur mail
dilanangel

Leeftijd: 40
Partner:
kurdistan.gif

Geplaatst: vr 06 jan, 2006 20:56 Plaats een reactie Reageer met een quoteNaar de onderkant van de paginaNaar de bovenkant van de pagina

Mirjam,
Ik steun de actie van harte het moet over zijn met het uiteenrukken van gezinnen.

Ik ken mijn man nu 2,5 jaar we hebben een zoon van 8 maanden. Mijn man komt uit Noord Irak en heeft een negatieve beschikking daarnaast heeft mijn man een taakstraf gehad omdat hij een auto ongeluk had veroorzaakt.

1. Ik kan geen MVV aanvragen omdat hij een strafblad heeft.
2. Kan niet aan de gestelde looneis voldoen en heb teweinig spaargeld om alle kosten te betalen die een MVV meebrengt.

Voor ons is de oplossing België en we zijn bezig om alles te regelen maar het liefst wonen we in Nederland.
Dat kan niet door dit beleid.

PS Mirjam wil je een verhaal of een korte reactie voor je actie.

GR Dilanangel Belgiesmiley

majboor

Leeftijd: 32
Partner:
pakistan.gif

Geplaatst: vr 06 jan, 2006 22:53 Plaats een reactie Reageer met een quoteNaar de onderkant van de paginaNaar de bovenkant van de pagina

Beste Mirjam

Ik vind het ontzettend goed van om over dit onderwerp te hebben. Nu kunnen wij eindelijk wat vertellen over de situatie waar wij in leven. Ik heb 8 jaar geprocudeerd om een verblijfsvergunning van mijn vrouw. Mijn vrouw kreeg uit eindelijk geen verblijfsvergunning, ondertussen hadden we ook een kind. Er word in de politiek gesproken oven rechten, normen, waarden en vrijheid. Ik wil aan de politiek vragen waar zijn de rechten van een kind om op te groeien met zowel vader als moeder als de moeder de land uit moet. We praten over inburgeren hoe kan iemand inburgeren als deze geen kans krijgt om in te burgeren. Dag in en uit leef je met angst om de land uitgezet te worden. Je gezin wordt uit elkaar gehaald en niemand doet er iets aan. Het enigste wat je kunt doen is steeds in beroep gaan en maar procuderen. Zo langzamerhand mogen we zelf niet meer bepalen met wie we willen samenwonen of trouwen.

Groetjes Majboor.

Julie D

Partner:
usa.gif

Geplaatst: za 07 jan, 2006 00:03 Plaats een reactie Reageer met een quoteNaar de onderkant van de paginaNaar de bovenkant van de pagina

Mag ik vragen voor welke datum dit ingezonden moet worden? Smile

Ik zou GRAAG een stukje hierover schrijven, maar ik heb het ZO druk met werk (inkomenseis....) dat ik er amper tijd voor heb. Als het niet direct hoeft te gebeuren dan zou ik het eventueel in het volgende weekend kunnen schrijven!
-werk dit weekend namelijk gewoon door.... Zit nu OOK om 11 uur s'avonds nog op m'n werk-

Hm, bovenstaande zegt al genoeg, lol.

Maar goed, het zou fijn zijn om te weten wanneer dit nodig is. Smile

Mirjam

Partner:
mauritania.gif

Geplaatst: za 07 jan, 2006 11:34 Plaats een reactie Reageer met een quoteNaar de onderkant van de paginaNaar de bovenkant van de pagina

Citaat:
Mag ik vragen voor welke datum dit ingezonden moet worden?

Dat is een goeie vraag.
De oproep voor deze aktie gaat nu rondgezonden worden. Aan de hand van de inzendingen, en het verwerken ervan zullen we bekijken wanneer er een einddatum geprikt gaat worden. Dat zal ik hier dan nog vermelden.
Ook wordt er nog gezocht naar verhalen op het forum, die ook mee kunnen naar de politiek.
Denk maar aan bv. de bijdragen in het zwartboek over partners van asielzoekers, en wie nog tips heeft over relevante artikelen of verhalen op andere sites wil ik vragen die naar mij door te sturen.

Dilanangel, je verhaal is welkom, ik zou iedereen willen vragen zijn/haar verhaal te schrijven in een niet al te lange versie, maar wat het verloop van jullie situaties, ervaringen, en de schrijnendheid ervan wel weergeeft.
En uiteraard mag iedereen die deze aktie wil ondersteunen de oproep doorsturen naar andere organisaties of personenen.
Allen alvast bedankt, graag nog veel meer reakties hieronder, samen staan we sterk!

--------------------
60 (bij SBP bekende) asielzoek(st)ers met een NL-partner nu de IND-GP-brief, 46 het pasje

Niet aangemeld Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage van de gebruiker
mariusjr

Partner:
russia.gif

Geplaatst: za 07 jan, 2006 12:18 Plaats een reactie Reageer met een quoteNaar de onderkant van de paginaNaar de bovenkant van de pagina

Ik voel me zeker aangesproken door deze actie en ik heb al mail gestuurd.
Maar aangezien dit een FORUM site is, zal ik hier het verhaal nog een keer openbaar herhalen.

Mijn zaak:
Uitspraak volgt deze maand, maar mijn advokaat geeft me geen kans, ik moet alvast de spullen inpakken voor mijn vrouw, die het land uitgezet gaat worden.

We zijn officieel getrouwd op 23 maart 2004, in Oekraine. Al op de huwelijksreis in Oekraine raakte ze zwanger. Totaal geen probleem, ook al heb ik een uitkering en dus niet genoeg inkomen, want ik zou de zorg krijgen over een kind onder de 5, en daar gold een uitzondering op.
Echter, ze was al hoogzwanger, en koud op mijn dak viel ineens de wetswijziging waarbij die uitzonderingsregel geschrapt werd! Daar sta je dan, getrouwd en aanstaande vader, geen zicht op een baan, en je vrouw in Rusland.

Als ik had geweten over die wetswijziging, had ik haar zeker niet zwanger gemaakt, maar naar een andere oplossing gezocht. Maar nu was ze al een half jaar zwanger, wat kon ik doen?

Ze wilde niet ons kind alleen opvoeden, dus ze besloot op aanraden van een advokaat hierheen te komen en een VTV aan te vragen, aangezien je hierin tegen beroep kon gaan. Zo gezegd zo gedaan, maar we hebben verloren. Volgens onze huidige advokaat is beroep ook niet meer mogelijk in een VTV zaak, dus mijn dochter gaat haar moeder verliezen.. of haar vader, als mijn vrouw onze dochter (die nu 1 jaar is) gaat meenemen.

Mirjam

Partner:
mauritania.gif

Geplaatst: za 07 jan, 2006 17:33 Plaats een reactie Reageer met een quoteNaar de onderkant van de paginaNaar de bovenkant van de pagina

Marius, ik heb je inzending ontvangen en al toegevoegd aan de overige inzendingen. Bij deze nogmaals bedankt.
Ook ontving ik een inzending van Eelke en Zwanny Visser, van Huize Plexat, opvang voor uitgeprocedeerde asielzoekers.
Deze mag ik hier op het forum plaatsen:

Citaat:
Beste Mirjam,

Natuurlijk staan Zwanny en ik van pleeggezin "Huize Plexat" helemaal achter jullie aktie.
En alles, wat op onze website www.huizeplexat.nl staat, mogen jullie gebruiken.
Netzo als dit onderstaand mailtje + bijlage van mij.

Een idee: Kunnen wij niet alemaal één Tweede kamerlid van één van de 3 regeringsparijen "adopteren"?
Daarmee bedoel ik dat één en dezelfde persoon steeds maar weer hetzelfde Tweede Kamerlid benadert met deze probleemstelling. Ook al verwijst hij/zij je door naar zijn/haar collega, die asielzoekersproblematiek in zijn portefeuille heeft, ga steeds maar weer hem/haar benaderen.
Laat dat ene Tweede kamerlid, dat jij dan zogenaamd "geadopteerd" hebt, getuige zijn van al dit kinderleed.
Neem hem of haar mee er naar toe.
Vraag hem/haar steeds maar weer om mee te gaan naar zo'n wake bij Uitzetcentrum Zestienhoven.
Ga met hem/haar op bezoek bij een asielzoekersgezin dat je zelf kent.
Vraag zelfs of hij/zij mee wil op bezoek bij een uitgeprocedeerd asielzoekersgezin met kinderen, dat in Zestienhoven opgesloten zit.
Ga met dat Tweede kamerlid naar een gezin toe, dat uit elkaar gerukt is.
Neem hem/haar mee.
Dan pas beseffen zij, waarvoor zij toestemming hebben gegeven.

Alle Tweede Kamerleden der Staten-generaal weten dat er gezinnen, met kinderen opgesloten worden in uitzetcentra.
Maar zo lang die gezinnen (kinderen) geen gezichten hebben, zo lang deze Tweede Kamerleden deze kinderen (uit één gezin dan) niet persoonlijk kennen, dan beseffen ze niet dat dit kinderleed ontstaan is, doordat zij minister Verdonk toestemming hebben gegeven, om haar beleid op deze manier uit te
voeren.
Men weet alles niet. Ook Tweede Kamerleden weten niet alles.
Heb je mijn laatste mailtjes gelezen, die ik naar minister Verdonk gestuurd heb?
Het staat op onze website bij de link mailtjes. Lees maar wat ik in de maand december op onze website gezet heb.
Volgens mij weet mevrouw Verdonk persoonlijk niet, dat er in Zestienhoven 's nachts om de zo veel uur door een raampje in de deur , met een zaklamp naar
slapende kinderen gekeken wordt. Terwijl die slaapkamerdeur (celdeur) op slot blijft.
Voor kinderen, die niet kunnen slapen, vreselijk beangstigend. En dat gebeurt elke nacht maar weer.
Wist jij dit?

Bij persoonlijke benadering (gaat misschien wel een half jaar over heen) veranderen ook Tweede kamerleden van gedachten.
Want niet één normaal denkend mens, ook minister Verdonk en de 150 Tweede Kamerleden der Staten-Generaal niet, vinden het goed dat onschuldige
kinderen op deze manier behandeld worden.(Mijn vrouw Zwanny zegt wel eens tegen mij dat ik naïef en goedgelovig ben. Misschien heeft ze in dezen wel
gelijk.)
Vraag Tweede kamerleden maar persoonlijk van die zaklamp, die 's nachts door een raampje in de deur bij kinderen naar binnen schijnt.
De meeste willen je niet eens geloven. En dat, terwijl ze er persoonlijk toestemming voor hebben gegeven.

Beste Mirjam, ik weet uit betrouwbare grond dat minister Verdonk, door alle protesten van heel veel mensen, het "toeven" van kinderen in uitzetcentrum
Zestienhoven, het laatste half jaar verbeterd heeft.
Maar naar mijn inzicht is het nog steeds wreed en kindonvriendelijk. Maar een jaar geleden was het verblijf voor kinderen daar erger als nu.
Hebben we met elkaar in ieder geval toch iets bereikt. Maar nog lang niet voldoende.
Wij gaan door met protesteren, net zo lang tot er geen kind meer onschuldig opgesloten wordt.
En dan heb ik het nu niet eens gehad over het vervoer van kinderen in boevenbusjes.
Als zware criminelen worden ze nog steeds vervoerd van Vertrekcentrum Ter Apel naar Uitzetcentrum Zestienhoven, Rotterdam.

Vriendelijk groetend,

Eelke Visser van "Huize plexat" in Musselkanaal

--------------------

mariusjr

Partner:
russia.gif

Geplaatst: za 07 jan, 2006 23:51 Plaats een reactie Reageer met een quoteNaar de onderkant van de paginaNaar de bovenkant van de pagina

Het beste dat we zowel beleidsmakers (Verdonk), medestanders (Wilders enzo) als bondgenoten (Pechtold) benaderen...

alsmede ook media!

Wat ik zo zuur vind, er wordt met 2 maten gemeten.
Als ik iemand bijvoorbeeld vertel hoe alles gelopen is, krijg ik te horen, tsja.. je hebt het er zelf naar gemaakt... zelfs mijn advokaat zegt dat.. ze zeggen zelfs letterlijk: Je weet dat het steeds strenger wordt, dus je had VANTEVOREN kunnen weten dat dit zou kunnen gebeuren!
Oftewel.. ik moet uitgaan van een situatie wat MISSCHIEN zou kunnen gebeuren...

en als ik bijvoorbeeld zeg dat ik niet op de hoogte was van bepaalde wetwijzigingen, en dat mijn vrouw al 6 maanden zwanger was voordat de poort dichtgegooid werd door een wetswijzingg die per direct geldig werd, en waarvan ik niet op de hoogte was, of ik dan nog van de oude wet gebruik mag maken, dan wordt er gezegd: Nee, je moet uitgaan van de HUIDIGE situatie!

Wat is het nu?

Ook zo erg: Volgens de beleidsmakers rukken zij geen gezinnen uit elkaar, want ik kan er ook voor kiezen om samen met mijn gezin te verkassen.
Doorschuifmethode.. ok.. leuk... weet je, als het inderdaad mogelijk was, zou ik het uiteraard doen.. maar welk land neemt een gezin van 3 aan, zonder dat ze poen hebben en geen uitzicht op een vaste baan?
Ik heb al heel wat landen geprobeerd, maar overal nul op mijn request. Ja, als je bijdraagt aan de economie, als je hoog opgeleid bent (mijn oude mbo is niet genoeg), of als je een hoop geld op de bankrekening hebt.. OOK naar Rusland kan ik niet, want OOK daar is een inkomenseis! Iets van 600 euro meen ik.

Het meest zuur is wel dat ze teruggestuurd word naar een land, waarvan men in Nederland denkt dat er nog socialisme is, maar dat is niet zo, dat is op de laatste steen toe afgebroken. Ze heeft daar, en krijgt daar echt geen geld of een huis, toekomst van mijn gezin is dus een leven onder een brug. En dat is vrij koud in de winter in Rusland...

oers
Moderator
Moderator

Partner:
blank.gif

Geplaatst: zo 08 jan, 2006 00:00 Plaats een reactie Reageer met een quoteNaar de onderkant van de paginaNaar de bovenkant van de pagina

mariusjr schreef (Bekijk bericht):
Het beste dat we zowel beleidsmakers (Verdonk), medestanders (Wilders enzo) als bondgenoten (Pechtold) benaderen...

alsmede ook media!

Laten we ook vooral premier Balkenende niet vergeten,die ziet namelijk iets wat wij absoluut niet zien,
n.l dat het gezin eindelijk weer de waarde krijgt die het verdient.“

Zie:http://www.buitenlandsepartner.nl/forum/viewtopic.php?p=63280#63280

--------------------
Ook ons kind heeft recht op 'n gezinsleven in dit land,
al is papa een uitgeprocedeerd asielzoeker !

Verborgen Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Mirjam

Partner:
mauritania.gif

Geplaatst: zo 08 jan, 2006 21:00 Plaats een reactie Reageer met een quoteNaar de onderkant van de paginaNaar de bovenkant van de pagina

Jullie hebben hem vast wel eens gezien op tv, of over hem gehoord;
De man in Zorro-pak die hoog op gebouwen verschijnt, en met zijn aktiegroep aandacht vraagt voor vaders die na een scheiding door de (niet zelden partijdige) rechter opgelegd krijgen dat ze hun kind niet meer mogen zien, de kinderen worden heel vaak toegewezen aan de moeder. De vaders die oprecht vechten voor hun kind, vereenigd in de Familie4justice.
Zorro laat mij vandaag hetvolgende weten:

Citaat:
Beste Mirjam (buitenlandse partner)
Wij Zorro en zijn Familie4justice, Partijrechtenkind en de Kinderombudsman zullen ten alle tijden jullie acties steunen!

Bedankt voor deze ondersteuning Zorro,
jullie organisatie heb ik inmiddels toegevoegd op de oproep voor deze aktie.
van hieruit ook alle sterkte gewenst met jullie strijd voor 'justice'.
Kinderrechten zijn er niet voor niets!

Thumbup

--------------------

Berichten van afgelopen:  
Plaats nieuw bericht Plaats een reactie
Vorige onderwerp Email to a Friendprinter-vriendelijke versieLog in om uw privéberichten te bekijken Volgende onderwerp
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet wijzigen
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in opiniepeilingen
U kunt geen gebeurtenissen toevoegen in dit forum
U heeft geen toestemming om bijlagen toe te voegen in dit forum
U heeft geen toestemming om bestanden te downloaden uit dit forum