Voorpagina
Homepage   Forum overzicht   Actieve onderwerpen   Webadvocaat   Immigratiehandboek   Handboek België-route   Questions and comments in English, Civic Integration Act (WIN)   Sección del foro para la gente hispanohablante   Donaties   Disclaimer   Contact   Help   Log in
Plaats nieuw bericht Plaats een reactie
Vorige onderwerp Email to a Friendprinter-vriendelijke versieLog in om uw privéberichten te bekijken Volgende onderwerp
Auteur Bericht
bidenem

Leeftijd: 30
Partner:
turkey.gif

Boogschutter Geit

Geplaatst: vr 05 mrt, 2010 01:19 Plaats een reactie Reageer met een quoteNaar de onderkant van de paginaNaar de bovenkant van de pagina
Onderwerp: Bericht

zet alles eerst op een rijtje voor je zelf.
volgens mij heb jij de fout gemaakt door jezelf uit te schrijven uit duitsland, waardoor ik denk in nl veel moeilijker gaat worden je geloofwaardigheid.
en heb je studiefinanciering gekregen oke betaal je deze terug en ga je verder met de EU toetsing.
het heeft verder niet direkt met elkaar te maken.
sorry dit advies kan ik je geven als ik je probleem enigszins goed heb begrepen.

STERKTE

Niet aangemeld Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
nils

Partner:
philippines.gif

Geplaatst: vr 05 mrt, 2010 01:45 Plaats een reactie Reageer met een quoteNaar de onderkant van de paginaNaar de bovenkant van de pagina
Onderwerp: Bericht

Deze thread is al van 2 jaar terug.
En aan het onderschrift te zien is het allemaal wel goed gekomen, dan wel anders dan gepland.

Citaat:

04-08-2008 Inburgeringsexamen in Ankara. Geslaagd!
17-10-2008 Per grantiepost opgestuurd.
20-10 2008 IND ontvangen, 03/02/2009 UBD
22-01-2009 TLF positief ADVIES!

Niet aangemeld Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:  
Plaats nieuw bericht Plaats een reactie
Vorige onderwerp Email to a Friendprinter-vriendelijke versieLog in om uw privéberichten te bekijken Volgende onderwerp
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet wijzigen
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in opiniepeilingen
U kunt geen gebeurtenissen toevoegen in dit forum
U heeft geen toestemming om bijlagen toe te voegen in dit forum
U heeft geen toestemming om bestanden te downloaden uit dit forum