|
|
| Auteur |
Bericht |
Wilmpieeej

Leeftijd: 26 Partner:

|
 |
Geplaatst: do 21 jan, 2010 00:55 |
  |
Onderwerp:
Partner in Nederland en kinderen nog in het buitenland |
|
|
Beste mensen,
Mijn BP is nu ruim een jaar in Nederland. Haar kinderen zijn nog wel in het buitenland en zullen uiteraard zo spoedig mogelijk naar Nederland worden gehaald.
Ze is hier in Nederland gewoon voor ziektenkosten verzekerd alleen nu is de vraag... Zijn haar kinderen dit ook?
In principe is het zo dat de kinderen van de verzekerde onder de 18 zijn meeverzekerd, maar ik heb geen idee hoe dit zit als de kinderen nog in het buitenland wonen.
Ik hoop dat iemand hier een duidelijk antwoord op heeft.
Alvast bedankt. |
-------------------- 9 september 2008: positief advies !!
7 november: in Nederland !!
17 december: VVR Akkoord !! |
|
|
|
nils

Partner:

|
 |
Geplaatst: do 21 jan, 2010 01:09 |
  |
Onderwerp:
|
|
|
In principe geld dit vaak alleen voor thuiswonende kinderen en je zult ze bij moeten schrijven op de zorgpolis.
Kijk dus even de polis na of bel de zorgverzekering na wanneer dit exact kan!
Meestal moeten ze hiervoor een BSN nummer hebben, wat ze pas krijgen nadat ze ingeschreven staan bij de gemeente/GBA.
Als dit nog niet het geval is, dan kun je tot die tijd een global visitor verzekering af te sluiten bij OOM verzekeringen.
Dit is gewoon een particuliere verzekering met de vereisten van de zorgverzekering van een MVV.
Plan dit een beetje ruim in, hierdoor voorkom je onnodige kopzorgen. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet wijzigen U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in opiniepeilingen U kunt geen gebeurtenissen toevoegen in dit forum U heeft geen toestemming om bijlagen toe te voegen in dit forum U heeft geen toestemming om bestanden te downloaden uit dit forum
|
| |