|
|
| Auteur |
Bericht |
heje

Partner:

|
 |
Geplaatst: vr 18 dec, 2009 23:13 |
  |
Onderwerp:
Ziektekosten van bezoek declareren in buitenland |
|
|
hoi allemaal,
mijn vriend is bij me op een toeristenvisum en heeft een reisverzekering afgesloten bij ergoisvicre sigorta.
we zijn vanavond bij de huisartsenpost geweest en we hebben medicijnen gehaald want hij bleek een keelontsteking te hebben.
We hadden de verzekeringspapieren meegenomen, maar die waren allemaal in het turks dus ze konden er niks mee. Nu hebben we het zo opgelost dat ik de kosten van de dokter en de medicijnen heb voorgeschoten, heb de rekeningen en betaalbewijzen gekregen, mijn vraag is nu: hoe kunne we dit nu declareren, gewoon insturen naar die verzekeringsmaatschappij? Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee....
alvast bedankt! |
-------------------- volg je hart, dan klopt het |
|
|
|
gjgmp

Leeftijd: 51 Partner:

|
 |
Geplaatst: za 19 dec, 2009 00:06 |
  |
Onderwerp:
Re: ziektekosten declareren |
|
|
Ja, dat zal die verkeringsmaatschappij moeten betalen. En nu maar hopen dat die kosten gedekt zijn, staat waarschijnlijk in de voorwaarden die bij die verzekering horen.
Beterschap! |
-------------------- 19/05/2008 - Geslaagd
15/08/2008 - Getrouwd in China
12/12/2008 - 03/03/2009 - MVVAdvies aanvraag.
27/03/2009 - 25/05/2009 - VVRaanvraag.
19/11/2009 - 17/12/2009 - Aanvraag VVRverlenging |
|
|
|
|
|
|
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet wijzigen U mag uw berichten niet verwijderen U mag stemmen in opiniepeilingen U kunt geen gebeurtenissen toevoegen in dit forum U heeft geen toestemming om bijlagen toe te voegen in dit forum U heeft geen toestemming om bestanden te downloaden uit dit forum
|
| |