PDA

Bekijk volledige versie : Oefenmateriaal toets inburgering buitenland

beheer
07-11-10, 22:16
:Headphone: Oefenmateriaal toets inburgering buitenland :Headphone:
Het oefenmateriaal voor de toets inburgering buitenland is weer geupdated. Toegevoegd is een Thaise versie van het onderdeel Kennis van de Nederlandse Samenleving. Het oefenmateriaal in verschillende talen kun je downloaden naar de PC, zodat je partner kan oefenen zonder dat die (steeds) met het internet verbonden is.

Oefenmateriaal (http://www.buitenlandsepartner.nl/oefenmateriaal/)

Met dank aan de bezoekers die materiaal hebben aangeleverd en aan de onvermoeibare gjgmp die de pagina bijhoudt. :thumbup:

for you
11-10-11, 21:17
Hallo,

Weet iemand of dit oefenmateriaal nog actueel is, nu met die nieuwe methodes en strengere TGN en extra toets GBL?

janneke250
11-10-11, 22:51
Ja! Is goed oefenmateriaal. Mijn verloofde is vandaag geslaagd en heeft dit ook gebruikt voor het oefenen.

Nissa26
28-10-11, 20:54
Hallo,

Is bovenstaande lesmateriaal nog actueel?

Gr.

lwin
02-12-11, 11:13
De link naar het oefenmateriaal is defect.

mdx
02-12-11, 13:51
De link doet het weer.

ria21
22-02-12, 00:59
is het oefenmateriaal actueel voor 2012?

piris
22-02-12, 17:46
is het oefenmateriaal actueel voor 2012?

Ja.
voor het KNS en TGN kun je je met deze voorbeelden heel goed voorbereiden op het examen.
het GBL is niet opgenomen in deze oefeningen.

Tes12345
07-04-12, 20:20
Goedenavond allemaal,

Deze site is ook heel erg fijn om mee te oefenen voor het inburgeringsexamen buitenland

https://sites.google.com/site/exercisesinburgering/inburgering-buitenland/zinnen-oplezen-en-aanvullen

Fijne avond en veel succes allemaal

MrD
26-08-12, 12:54
Is dit oefenmateriaal + het boek GBL genoeg om je voor te bereiden of heb je nog ander materiaal/ boeken nodig?

Bedankt

Admiral Donutz
26-08-12, 22:31
Voor ons wel: het oefen materiaal hier (KNS) en het TGN boek (en site) van Ad. Uiteraard ook zoveel mogenlijk Nederlands met elkaar gesproken en geschreven via Skype. Vervolgens ook Ad's oefentoetsen GBL en TGN gedaan toen ik het idee had dat mijn vriendin er klaar voor was. Ze is afgelopen week met een mooie score geslaagd. :) De enigste aanvulling die ik haar gaf was een lijstje met de meeste gebruikte werkwoorden (zijn, gaan, hebben, ...) en uitgelegd dat bepaalde woorden uit twee helfden bestaan (invullen -> vul in, opbellen -> bel op, ....).

Ieder persoon is anders (ander taal gevoel etc.) maar met dit oefenmateriaal en het TGN boek moet het inprincipe voldoende zijn. Doe dan wat oefenexamens, kijk of en waar je partner moeite mee heeft en spijker dat wat bij (wat ik dus deed met een paar basis werkwoorden toe te lichten). Dan moet het vast lukken!! Succes.

Thea2005
26-08-12, 22:48
Mijn man is ook geslaagd en heeft ook het boek van Ad gebruikt (en is op cursus geweest hier in NL).