PDA

Bekijk volledige versie : mvv aanvraag nederland pasport

safi822
10-07-10, 23:43
Goedeavond allemal,

Ik wil binnenkort mvvanvraag indienen maar ik heb geen loonstrokje en loonbelastingformullier want die krijg ik begint agustus want ik heb 1 juli contract getekend kan ik nu mijn aanvraag indienen en 2de vraag ik moet ook alle pagina,s van pasport van bp kopieren en ik heb nederlands pasport moet ik ook alle paginas kopieren?of allen identiteit kopieren?

karimo28
11-07-10, 00:01
hoi safi,je moet op zn minst een pro forma loonstrook hebben,kan je aan je werkgever vragen en loonbelastingformulier kan jouw baas ook maken,die moet officieel ook bij in dienst treding ingevuld worden,aangezien jouw contract 1juli ingaat??Misschien kan je hetbeste wachten totdat je eerste loonstrook hebt?Qua paspoort van jouw bp moet je alle pagina's kopieren en van jouw voldoet kopie id.

gjgmp
11-07-10, 11:16
Als je een jaarcontract getekend hebt, moet je voor dat het ingaat de MVV aanvragen !!!
Je kunt dan een pro-forma salarisstrook meesturen met de aanvraag en later de salarisstroken van de andere maanden nasturen.

Wanneer jouw contract langer dan een jaar geldig is, dan is het geen probleem om na 1 augustus de aanvraag te doen.