PDA

Bekijk volledige versie : Uitschrijving gemeente, 5-jarenkaarten inleveren?

koopsie83
13-01-10, 20:20
Hoe hebben jullie het met de uitschrijving bij de gemeente gedaan, toen jullie
weer naar Nederland vertrokken? Moest je de 5-jarenkaarten ook inleveren?

koopsie83
16-01-10, 10:39
Niemand een antwoord joh? Waar zijn de mensen gebleven die EU-toetsing
al volbracht hebben.

lemon
16-01-10, 12:45
Ik heb me niet afgemeld bij de gemeente in BE waarom?

b4u
16-01-10, 13:28
We hebben de 5-jarenkaarten ingeleverd bij de gemeente pas toen wij alles hadden geregeld hier in NL. Ik weet ook dat er ook mensen zijn die zich niet hadden uitgeschreven uit BE en die nog steeds de Belgische en de Nederlandse verblijfskaarten tegelijk hebben. Of dat toegestaan is weet ik niet! maar persoonlijk zie ik geen nut om de Belgische 5-jarenkaart te houden als men hier in NL zijn leven doorzet.

koopsie83
16-01-10, 20:52
De reden dat ik dit vraag is om de gemeente mij benaderd heeft. Ze mailden me over het feit dat
wij daar niet meer woonden (nieuwe bewoner heeft zich natuurlijk ingeschreven) en of we naar Nederland waren
vertrokken? Zo ja, dan moesten we ons uitschrijven en de 5-jarenkaarten inleveren.
Op zich geen probleem, maar ik ken dus inderdaad ook mensen die gewoon zijn weggegaan en ook de kaarten
nog hebben. Vandaar dat ik nog al was verbaasd.

danitjuh
17-01-10, 10:29
Wij hebben ook nog steeds onze kaarten van belgie.. nog niet uitgeschreven... wonen al vanaf mei 2009 in nederland weer..

Walter80
22-04-10, 08:39
Toen wij ons inschreven in België werd er expliciet gevraagd om een uitschrijving bewijs uit België. Ook het IND vroeg hierom.